Andra veckan

Rösten låter inte bra... huvudet är lite tungt & snoret verkas inte ta slut!
Drömmer konstigt å vaknar hursomhelst på natten 🤔
Jag har inte lust med detta! 
Jag vill orka rida 🐎🐎 förra veckan orkade jag med tis & sön 🤢 
Sen lekte jag med några lös på fredag i ridhuset .. vilket förövrigt är sjukt bra ,, dem kommer loss ordentligt i kroppen.

Igår var jag så trött efter jobbet så jag somnade på störrt när jag kom hem!
Sov tajt inpå att lektionerna började & orkade inte vara seriös överhuvudtaget & kidsen red barbacka 😳😝 men det genererade endast strålande solar till ryttare 🤷‍♀️🤷‍♀️ ena efter andra nöjdare än tåget på rälsen ...
Och lite smått börjar jag undra om barbacka ridning är grejen till lycka?!
Nästa vecka får dem hoppa barbacka ,, så ska vi se om det är lika kul... 😊
Dem tjoa o tjimmade o skrattade så det hördes till stallet .. 
Det är underbart när barnen har riktigt roligt i stallet!!

// ha en fin dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0