Godmorgon

(null)

(null)

(null)
Det händer så trevliga saker jämt 🙌
Igår kväll var en fantastisk kväll!
Jag fick äntligen lyse ut mot hagarna & fast dimman förstörde lite så ser man att hämta och lämna hästarna 😍 
Det kopplas ännu lampa mot ridbanan oxå för ljuset ska bli ännu bättre där....
För jag har levt med nån form av misstag där alltid någon av eleverna lärt sej att man släcker ljuset då man går ut från fikarummet 😝 hur rätt det än är blir det fel & en del av utebanan blir rätt mörk 😅
Lysknapparna är liksom tvådelade, men med handskar blir det rätt knöligt att bara släcka den ena .... & vips är det genast mörkt!
En annan rätt fiffig sak denna vecka är att jag har praktikant hela veckan 🙌😍🐴🐎
Hur bra är inte det då 🤩🤩 en riktigt höjdare!!
Massor blir klart & det är så kul när allt flyter fint!
Tänk om jag skulle ordna med en från arbetsförmedlingen som behöver få göra något givande 🤔🤔

Det bästa kan aldrig bli bra nog ... 
Höst världen tar nya svängar & marken blir hård nu det rycktas om vitare värld och hårdare mark att stå på...
Låter rätt trevligt.

Kram från landet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0