En strimla ljus

Äntligen tror jag mitt energi förråd är under uppbyggnad igen!
Igår var en fantastisk dag ... första på länge!!
Där jag kände en känsla av vilja att orka mer än riktigt länge!
Det stämde gott!
Jag är tillbaks !!! Känns så!!
Att orken var med och att göra det jag vill utan att kämpa med svetten i pannn!
Mockade stallet redan innan eleverna var på plats 👌
Fick två elever som gjorde massa grejer som legat efter 😍🙌
Dem putsade och mockade och städade ute och hjälpte med lektionerna!!!
Allt med ett leende på läpparna!
Då blir jag riktigt glad!!
Att dem barnen finns 😍 dem som kommer frivilligt för att göra häst livet bra utan krav på ridning..
Det var fantastiskt behövt ..4 veckor i feber o snuva har tagit på orken både det som syns o det som inte syns!
Huset blev lite mer städat igen, inte klar änn men  på god väg!
Jag red två ponnys & en av dem helt jävla amazing good!!!! Denna guld klimp gör en lycklig! 
Den andra mindre happy på mej 😂
Men kul!
Sedan kom en gryta full i färdiglagad nyttig mat! Wow...

Kort & gott la jag mej lycklig och nöjd i sängen igår!
Energin på topp och jag är lycklig över att få gå på jobbet idag!!


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0