Missär

Alltså jag håller på min 24 timmars regel
Det händer något intressant var 24e timme så enkelt är det bara .....
Ibland önskar jag klockan stannade så jag hinner ta en paus.. i eländet eller i farten
Båda är lika jobbiga tror jag 🤪 fast jag har inte lust att känna efter för den delen heller

Om jag av en otroligt oturlig helt onödig anledning antingen måste iväg på nån utbildning el blir sjuk å hamnar på sängbotten
Dock gör jag inte det frivilligt ( först när febern är över 38 å närmare 39 då ger jag upp)
Då straffas jag på en gång 🥶
Denna gr nått så trevligt så vattenledningarna frös i fikarummet & cirkulationspumpen gick 🤷‍♀️ bad jag om att bli sjuk eller 🤬🤬
Ska jag straffas för det med?!

Alltså herregud jag hade inte hunnit nått annat än skriva blogg om mina timmar på dygnet om allt skrevs ner😇
Men fy bubblan vad kul ni kunnat ha.. men det är bäst jag besparar er det så ni hinner jobba å sånt oxå...
Fast jag blir mer å mer sugen på att vinkla saken från min till min fördel 😂😂😝

Lilla L sprang just förbi i mössa ...
Vi är inne! & jag är troligen hans mor 😅
Jag vet att mössor inte existerar inne,, speciellt inte på en yngling ..
Men jag svalde & konstaterade att jag inte kommer långt i diskutionen eftersom värmen huset inte heller jobbar till min fördel .. 
suckdelux .. nog vet dem att välja sina strider dem små.. för inte ens skorna på el jackan hade jag brytt mej om att strida..
För det är rätt kusligt med 16-19 grader inne 
Det känns inte värt blicken liksom 🥶🥶

Att bo i ett kråkslott är rätt värt det ändå
Gäller att njuta av sekunderna då klockan står still och inget går galet 
Och jag kan dricka mitt kaffe utan att blåsa bort ångan från det heta kaffet ❤️


Kram till dej som den behöver

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0