Hektiskt o intressant

Det är en intressant tid som rullar ..
Det ordnas än det ena än det andra och när jag väl sätter mej och kommer ihåg bloggen så inser jag att det är för mkt att berätta om.
Men dessa första veckor in i grönskan som kallas sommar,,, har jag många gr insett lyckan i mina vänner & lyckan i att ha världens bästa team!
Att det vi jobbat på vi vuxna har satt sej i kidsen. 
Dem har en fantastisk laganda en vi känsla!
Oavsett om vi lektionsrider el hänger i stallet, el ute på tävling.
Det stojas å busas och fnissas och" grållas"
Givetvis med kärlek&vänskap!
Fast vi är ute på gården & ute i stallet så går jag aldrig in ledsen el nedstämd ,,, inte ens då tävlingen blir inställd pga sne trampad sko..utan fortare kvickt har vi istället gjort årets första skogsritt i våra närliggande skogar.
Någonstans känns det som att jag skulle kunna jämföra känslan med den där stora ungdomsgården ,, den med VI känslan där alla har en plats .. likt ett stort vardagsrum fast beläget ute 😝
Att ha häst el gå på ridskola el ha tillgång till hästar måste vara den enda terapi en människa behöver för att stimulera allt en kropp & knopp behöver ❤️

(null)

(null) (null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0