Fredags mys på högsta level

Började morgonen på bästa stället ...
(null)

(null)
Ett rygg & biseps pass i morgon solen!
Hem och rida bästa krukan mellan vinbärsraderna och sommarens första galopp höll det ❤️🐎
Lasta fin ponnyn och dottern och Piteå nästa..
Funderade på idén att köra 2,5 Tim för att rida 6min 🤔🤔 är det riktigt riktigt ..!
Dem brukar starta två klasser ..
Nå hon känner sin ponny väl & det gav resultat !!
Slutade på prispallen som två i klassen!
(null)

(null)

Jag själv ska ladda om och packa väskan för en helg i travets tecken med bästa sällskapen!
Och få nya minnen för livet ❤️

Upp över vattenytan och hämta luft igen ✨☀️
Det behövs variation om jag ska klara av tempot jag håller 😅

Kram till dej om du behöver den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0