Blommigt kaos blev det idag

Att vara jag och ledig dag är mkt begärt... jag gick all in och tog mej friheten att vara lite kreativ ...
Jag blomstrade lite 😝😂😂
Först så fick jag mina önskade blommor gjorda av speciella gammal hästskor..
En sko tillhörde Pippi .. ett par gutten
Hittade en Jerkers .. sen är det massa blandningar ..
(null)
Och utanför bastun blev det lite grönska..
Jag är nyfiken som tusan och väntar med spänning på om ugglorna kommer att lysa i natt.. eftersom de är solcells lampor 
Ni ser ögonen i krukorna ..ler..
(null)
Detta är häst skorna .. kanske får dem färg här framåt sommaren..
(null)
Och eftersom jag ännu väntar på att ridbanan ute ska torka och bli ridbar så piffade jag även gröna blommor dit .. få se vilken ponny som nyper dem först??

Bastun är strax varm och efter väntar en skön natt igen.
Det näst bästa som finns är ju sova !

Kram 

Kommentarer
Postat av: 3s

Så snyggt du har gjort!! Nu blir jag nyfiken,, om sova nu är det nästbästa vad är då det bästa ;)

2018-05-06 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0