Snart påsk

Jag går in hit .. tänker .. är på gång att skriva men hejdar mej eftersom jag är frustrerad ännu !
Livet på landet är inte lyx o fläder..
Energin går till att läsa om behandlingar å dess utgång.
Vara arg o förbannad över en värld full av otur.. tydligen kalls det otur och inget mer än så ... tydligen otur i tankarna oxå då
Jag samlar energi o ork för påsken är här nu
Fastnade med en kaffe på köksbänken och undrar om inte två koppar är bäst att starta dagen på!
Mina hårbollar väntar i stallet..
Det är ju torsdag o jag brukar göra nått trevligt som att hoppa lite ;)
Men idag står påsk städ på schemat och lektioner innan jobb!
Jag har ytterligare kämpat igår med att få fram min sol altan och tänkte trotsa den ännu mer idag .. & solen tänker nog hjälpa mej för den kikar fram i samma sekund.

Påsk kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0