Årets debut igår

(null)

(null)

(null)
Efter velande å tvekande .. anmälde jag mej ändå! Sista minuten och hamnade som andra start!
Bestämde fort att om vi går runt med en bra känsla och fin ritt på 80 så stryker jag mej från 90 klassen.. det är årets första mjuk start.. clear round!
Det kändes lätt. FÖR lätt!! 
Men hästens välmående går först och inte mitt ego.
Jag tvekade och ville gärna hoppa 90 
Till o med att jag funderade på plats å efteranmäla & hoppa 1m istället .. så bra känsla var det! (Jag fick hejda mej)
Som jag brukar säga det sitter inte i höjden det sitter i känslan....
Men han var riktigt svettig i sin vinterpäls.
Ingen uppställning heller och det snöa och var kallt. 
Så bittert strök jag mej och kände mej kluven som få....
Han ville mer & jag ville mer!
Men hästen går först så enkelt är det...
Jag är riktigt glad för Sandras två riktigt fina ritter det kändes så kul att se hur glad hon var och vad fint lillan hoppade...
Så oavsett var det en riktigt bra energi kick vi hämtade hem ❤️🐴

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0