Trött men det gör gott

Vilken dag 😍
För trött för att skriva men kände ändå att jag faktiskt hade något att dela med mej av!
Jag är rätt duktig på att förutse saker och jobbar gärna i motvind men inland är det fantastiskt trevligt med vind i seglet!
Jag ska tävla i morgon & är inte förberedd & inte där.. men anmält är anmält... i do it😅
Det är ju träning på alla sätt.. packa utrustning .. fixa sej dit .. gå banan.. se hur andra rider o tänker.. 
nån som bygger fram å lyfter upp fälda bommar.. det blir nog bra det där!
Vi hade nått så trevligt som avtrillnings fika idag.. & jag han både fundera om nån ens trillat & om nån skulle dyka upp?🤔
Det var ju student dag 🙈😬 bra slipat hanne
Men jo för tusan det blev en hel drös ju.. 
hästarna ställde upp glatt och bar runt på mammor & pappor 😝🐎 så kul när kidsen får upp föräldrarna & spesielt en pappa var mäkta. Stolt över sej själv.. han var ju höjdrädd desutom ..hiihii... men förstod liksom förtjusningen dottern hade !
Det gick en hel del fika & saft & kaffe..
Räknade nog till 30-40 st personer i alla åldrar och fantastiskt Gehör av elevernas vuxna.
Det är så kul med glada människor!
Hästar gör folk lyckliga!
(null)

(null)

(null)

(null)
Och som toppen på allt fick jag presenter ❤️
En ljuslykta av en inte alls häst människa 
Men som dök upp och tyckte jag den behövde!
Och en mugg och en glas nalle med visdomsord av Terese 😍
(null)


Ibland är livet rätt bra ändå 🤪

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0