Överlevt

Jag har återigen överlevt en riktig tuff dag pga bubbel igår 😂🤣 att jag inte lär mej 🤔
Kaffe & pepsi max räcker bra åt mej

Men jag har ändå fått så mkt gjort tack vare att Sussie drog igång mej 🤪😇
Vi har pysslat på hela dagen i maskinhallen & det är strax en container full utanför & en strimla hopp börjar synas och det är en bra känsla! Ordning o reda är så skönt!

Det har flyttat ut en häst ur stallet idag & helt plötsligt finns 2 lediga stallplatser inne & 2 till kommer att finnas ute i det nya stallet !
Vi har äntligen börjat bygga där nu ska det till handling och inte bara en vision.
Jag har två nya hästar på min intresselista oxå två totalt olika hästtyper.. 
ska bli intressant & se om känslan stämmer med verkligheten..
Så ser det ut här för denna dag 
Mkt på gång & vi hoppar hit o dit för att få allt klart...
( och jag som kommer ihåg hur väl jag sa att jag inte ska bli som farsan) 
Hur fel blev det inte 🤭😝 
Äpplet faller inte långt från trädet!
100projekt på samma gång!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0