Solen strÄlar idag med

Vaknat upp till klockan igen 🙄
Det Ă€r ett mĂ„ste med hĂ€star pĂ„ gĂ„rden 
Men jag tar det lugnt ÀndÄ .. en kopp kaffe först & en gröttallrik i magen
Det har varit en tuff vecka och igÄr var jag urlakad... totalt trött.. Ànnu tröttare nÀr jag kommer pÄ att helgen Ànnu inte Àr klar!
Kom pĂ„ att jag till o med,,,tröst shoppade nya sĂ€ngklĂ€der bara sĂ„dĂ€r utan vidare 🙈
Kanske i hopp om lÀngre nÀtter .. Ler..
El skönare sömn.
VÀrmen tar bort lite av energin.. tilllika ger den sÄ mkt.
Det nya stallet har tagit fart och fronten ör riven för att byggas om! Det blir tvÄ uteboxar pÄ 4x3,5 m ish med öppningsbara dörrar ut sÄ hÀstarna kan kika över gÄrden.. det blir fönster ocksÄ.
Hagarna runt Ă€r nĂ€stan klara bara grindar mĂ„la och ström kvar😍
FrĂ„gan Ă€r om jag ska hyra ut dem ifall intresset finnsđŸ€” eller om det ska bli karantĂ€n stall/clinic stall... vem vet vad som Ă€r bĂ€st & trevligast??
Kanske nÄgon som vill driva bygget helt sjÀlv el ska jag ha det som vanligt...
MÄnga tankar tÀnks..
Jag gillar idder och Àr snabb ibland pÄ att göra nÄtt av dem... för snabb rentav.
CyckelförĂ„d? Det hade ju varit nĂ„tt.,, 
Tystheten som rÄder nu Àr ljuvligt skönt..
HÀstarna sover ute men börjar dra sej för att fÄ komma och Àta lite ..
BĂ€st att kliva i skorna och ta tag i dagen ❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0