Kylskåps tankar

Det är konstigt hur vissa saker är trevligare att  måsta förnya än annat.
En bil tex det är ju kul å förnya...sitta i kliva ur . Färg & form.. motor mer hästar el inte.
Där går man liksom på känslan och givetvis på utseendet..

MEN kylskåp & frys!?
Ärligt bryr sej nån om vars maten hålls kall? 
Vars glassen tas från?
Höjd o bredd okey det fattar jag ju det ska ju täcka hålet där den gamla satt..
Sen då?
Rostfritt el vitt...
Hur svårt kan det vara...
Jo för det kunde faktiskt vara mkt svårare än jag trodde 😵
För det finns ju ingenstans i denna stad å välja.. asg..
Elon fixade det ..
Det höll på att braka ut åt alla håll 
Det finns vit svart rostfritt osv..
Men den va lätt!
Rostfritt hade jag ju bestämt
Men sen
Stå där å rycka i dörrar fundera placering för mat 😳 sen finns det mer el mindre detaljer att antingen bry sej om el skita i ( tog senare alternativet)
Sen kommer vi till nästa tydligen väldigt viktiga punkt!
Märke.. skrattar gott när jag insåg att märken har betydelse i stora drag 
Som att
Husqvarna är enligt mej antingen en rejäl gamal cyckel el moped/motorcykel 🙄
Samsung är en telefon 
Electrolux är just vitvaror 
Mile en dammsugare 

Gud vad jag är en uppdaterad märkes freak!
NOT!!

Jag dog av tristess för det är verkligen tråkigt med shopping av sånt
Så jag gjorde det enklast möjligt!!
15min senare var kylen & frysen beställda 
För hemleverans och fram till dess är allt lite varmt.. och jag suktar efter en kall pepsi max men den blir liksom inte kall😅 och får således  ligga kvar på kylning ( jävlart vad jag får vänta)
Hoppas det hinner komma innan helgen 
Det hade ju varit lite okey med en kall öl 😝

(null)

(null)
En insyn i mina tankar kring kylar & frysar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0