Inte tro att det rullar fast du har räls

Det är inte lätt att vara jag idag ..
När allt är minutiöst planerat rätt åt skogen 🙄
Då är det så där perfekt å le å fundera på en enkelbiljett långt härifrån!
Att jag inte tänkte på hur kul jag hade kunnat ha för alla kronor jag plöjt rätt ner i gården..
För att andra ska kunna må bra...ler... rätt oegoistiskt.. kanske lite tokigt rent av..
Jag hade lätt åkt jorden runt tre varv på timmarna jag lagt ner...
Inte är ja det minsta bitter inte😴🤨

Mitt hus är lika skitit som gödselstacken...
Det är varmt som bara den och jag måste orka ta tag i städningen om jag ska kunna ta det lugnt!
Men soffan rätt upp å ner är super skön 😇
Det finns ju en dag i morgon & kan ju skjuta det jobbiga framåt bara ,, för det finns ju kvar Kan jag nog påstå..

Jag skulle ta semester idag 
Men åkte in på jobb ändå en stund 
(null)

Så semestern går bli en annandag istället!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0