Oj och hoppsan

Lite kul när det blir likadant varje gr.. ute ridbanan slungas med traktor .. ögonen böj kommer det snö från himlen 🤔❄️❄️

Samma sak varje gr.. 
lägg ner planerandet av lektionerna och kör nån enkel form av " anpassa efter känslan"
På lektionerna 😅😅

Det är väl tanken som räknas??

för ovanlighetens skull Så han Jag sitta nån minut hos morsan .. fast jöklar va svårt det är.. så jag gick ut i garaget var kaninerna bor & städade burar och motionerade kaniner ...hehe...


Även ett annat fenomen är påkommet i min värld idag!
Poddar ... lyssna.. lär .. fundera...
Varför har jag inte det förut? Jo för att jag inte råkar vara prylbög..nån gr för x-antal år sen gick head settet sönder.. inte hunnit inget intresse alltså ingen podd,, el nå annat heller för den delen.. suck..
Men kan ju kanske orka dra å fixa nån dag här!

Natten är här nu och jag känner för att somna lite och vakna pigg..


Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0