Livet återvänder

Efter sjukstuga sedan dagen innan nyårsafton så börjar det ljusna🙏

Feberfri och nästan snor fri...
Framförallt vaknade jag utvilad på ett efterlängtat sätt..jag sover dåligt när jag är sjuk... men denna natt var 👌 sovit gott
Igår har jag visat försäljningshästar och nog känns det i hjärtat att sälja av några... 
men men... nu ska det bli så.
Några visningar till ännu innan veckan är slut .. sen ser jag vilka som flyttar vars.
Flickan är på ridläger och ska hämtas i morgon och jag har massa pappersjobb att påbörja...
Ibland känns dagarna lite korta ändå.
Och jag borde fixa en dator... undrar om jag är den enda som ingen har? 

Härlig torsdag på er 🌹


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0