Långa tuffa dagar

Börjar se en mindre snorig framtid ..

Bestämde mej att idag provar jag hantlarna igen... kan inte vara alltför stor skillnad på att lyfta tunga höbalar och mocka skit el lyfta skrot ;)
Så en femtonminuterenkvart liksom,,,ger ju själen ro🙏
Det är dags nu att träna!!!! 
lite mer 
lite hårdare 
lite fokus.. just do it!
Det är ännu glest på gymgolvet.. nyårs kilona har inte upptäckts än😬
Men jag vet att dem finns,,det är bara lite segt ännu ....
Konstigt nog har jag öppnat upp bloggen nen stängt den lika snabbt.. vad ska jag dela med mej för? Åt vem liksom🤔
Förr fanns det en anledning men ....
Dem jag vill ha kontakt med dem släpper jag inte såvida dem inte vill det själva.
Jag har en telefon och en kaffekokare👻
Både inne och i stallet! 
Välkommen !
Ska ordna en strategi och koppla loss mej från allt som blivit ett! 
Dela på det och bena ut allt :)
Det krävs lite öga och känsla på jobb å fritid 
Vänskap o känslor...
Drömmer mer å mer om ett forsande fiske vatten och spöet i högsta hugg 😍🐟
Jag är på rätt sida året nu!


Just idag är det västliga vindar och minus 13

Så blåsten biter hårt i kinden.
Men Jag ska kopla bilen å hämta hö
Ska hästarna ha mat o jag häst så har vädret mindre betydelse 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0