Att nästan falla å ångra sej innan

Den underligaste känslan av att efteråt komma på att bromsen suttit fast,, el igentligen gå i sirap fast jag känner mej mer el mindre pigg..
Men ändå funderar på hur det kom sej att jag trögar och fastnar och stampar..
Men väl där så märks det inte,, el igentligen vet jag men brydde mej inte..
Det var nära ögat att jag föll.. utan att jag märkt det själv.
Men så blir det som dimman släppte och med ens kom jag på vars jag var på väg och varför 😍
Glömskan el obryddheten var som den var.
Men nu har jag Nyckeln...
jag har ett fungerande  system och 
Jag  vet att det bara är å falla och nätet är där.. då är jag ju på rätt spår igen!

Nyckeln som jag tappat låg ju där!! Rätt framför mej!!!
det var bara att plocka upp & göra som jag brukar ❤️
Hur svårt kan det vara 🤷‍♀️

Energin är funnen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0