10 Tim sömn

Jag la mej före 21 igår i hopp om en välbehövd natt!

Då flickan drog på station övernattning (misstänker vaka hela natten )
Och bara jag och lillen blev kvar så gick det som planerat!
Att få sova tills man vaknar pigg hör inte till vardagen :)
Nå väl 9tim sömn & jag orkar le idag 😉
Frukosten består av gröt & visalus!!
Kaffet kokat och dagen kan starta!

12 hästar så jag sorterar dem väl behövliga idag och jobbar lite med dem.
Resten får vila!
Krukan tycker bestämt att hindrena ska fram han vill hoppa.. just nu gör han det dessvärre utan hinder 😝😂😂 
Det är pigga sto tjut o spetsade öron och små övningar ovan mark då å då .. han är lycklig på livet bara ...
& jag får nog bygga fram lite hinder !!

Håller jag dessutom planen så hinner jag med en kopp kaffe med en vän i gallerian .. det blir intressant om jag klarar tiden 🤔🤔
Värt ett försök ändå😇

Välkommen lördag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0