Kaffe i en pappmugg

Sitter med morgonens andra kaffe.
Funderar på hur skört livet faktiskt är & Hur jag kan sakna det jag faktiskt inte har 🤔
Dem där små glada meddelandena som gjorde   Mer än jag förstod.
Ibland har man bara för många bollar i luften för att leva i nuet!
Där har barnen ett försprång dem lever här och nu ❤️
Försöker att hålla mej i livet vars jag är och ta vara på varje tillfälle som ges till glädje och galenskaper som förgyller tillvaron!

Igår var en otroligt intressant dag,, el det mesta var mer kaos än kul 😱
Jag missade farten liksom och fick improvisera lite vart efter jag kom på misstagen 🤷‍♀️ ingen stor förlust men lite kul att komma på det själv 🙈

Under helgen faller förhoppningsvis en pusselbit på plats som har stor betydelse
För framtiden... håll tummarna för mej🙏


Härlig fredag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0