Är dem små får man ta två


(null)
Det är tyst i huset ännu och fredag är ett faktum..
Jag är lite trött å seg .. 
Fast jag skogsbadade i solljuset på hästryggen igår..bäst å göra om det igen 

Jag har även hunnit göra historia idag 🤪
Tandläkarstolen i nästan en timme och utan bedövning !!!! Tjo ja det trodde jag inte ens om mej själv!! 
Funderade på om man vågar sova dit? För jag är proffs på att somna nr jag vill,,,, hmm vågade inte testa.. och av erfarenheten så pratar jag väldigt lite i den byggnaden..det kostar!

Hur som helst så har jag allt framför mej och det samlas på hög 
Fest & ett Brölopp &  en begravning...
Vad saknas i den linjen 😟

Stor kram på dej som den behöver ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0