Vad gör man inte uppe kl 06:00

Klart man bokar hoppträning kl 09 en lördags morgon en dryg vecka före jul 🤷‍♀️ 
Det var inte riktigt hjärncellerna jobbade när det bestämdes för x-antal veckor sedan..
Men det enda jag kunde fundera på när hästarna sömniga leddes ut i hagarna för frukost 😅
& första gänget på plats strax efter 08 såg ju extremt peppade & nån kvittrade glatt om täcke å kudde & soffan i fikarummet 🤪🤪
Men sen blev det ljuset i tunneln & vi kämpade oss igenom hoppningarna med glada & positiva kidz som hade öron som grytlappar & smile till öronen!!! Just som det ska vara!!
När häst är bäst då föds energin till allt skitjobb före å efter!
Det var Rikke som höll den givande träningen åt oss och absolut fortsätter vi efter nyår 👌
Det bästa med häst är allt positivt det ger..
Kvittret och glädjen & den trevliga stämningen allt samarbete ger.. då vet till o med jag att all energi är värt dessa kidz!
Nästa år ska jag ge dem ännu mera glädje ännu mera energi & kunskap & kamratskap..
För dem komponenterna skapar inspiration framåt för alla oavsett målet.
(null)
Härlig fortsatt lördag mina vänner & er jag inte känner 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0