Underhållande söt

(null)
 Zizzi tyckte dem nya hästarna var så kul

Första dagen på benen hela dagen..
Allt har flytit på bra...
Jag fick ta en powernap efter jobbet annars hade jag aldrig klarat av kvällen
Som tur hade hjälpen varit & mockat hela stallet & fyllt vatten & sopat 🙌🙌🤗
Guld värt när jag är så dålig..
Jag måste ha avverkat alla friska år jag haft i ryggen .. denna höst 🤬🤬
Hur mkt sjuk kan man vara? Det räcker tydligen att nån nyser åt mitt håll så är jag körd!
Idag är första feberfria dagen på 1vecka !!
Energin är på noll, känns som jag bara hinner upp över vattenytan för att sjunka igen 🤔

Nån skriker åt mej att stanna upp & vila

Snart ..snart är det jul
Då ska jag vila 
❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0