Några mindre bra dagar

Jag han dra på mej ytterligare sjuka ...
Denna gr 🤮🤮 
Resulterade i ytterligare minus på vågen & nu ör den gips vips nere under min första graviditet 🥴😖 
Nu kan jag väl ändå få skriva nya rena blad för 2019!! 
Jag har hunnit vara mer sjuk på dessa 4,5 mån än under hela mitt liv troligen..
Så pass så jag vande mej att vara sjuk
Tex så jobbade jag lugnt på med feber på 38 utan att gnälla 🤷‍♀️ det är en pärs det oxå 
Vid den tempen kändes det som om min värld kanske gick i samma tempo som en normal Svensson .. dem med ett barn el inga barn ett jobb kanske just 100% och tjatar om att tiden inte finns 😳 dem hinner inte ligga i soffan el spana runt i butiker på det senaste .. 
ohoj bara .. då funderar jag på hur min klocka är utformad ..
Vi släpper det där och njuter av dagen
Jag hoppas faktiskt på lite moln dis el annat som förstör sikten för mina hästar & raketerna i stan ✨
(null)
Visst är dem vackra och absolut kan dem njutas av med rätt sällskap .. det missunnar jag ingen
Jag vet oxå att det är en betydelsefull turistattraktion vi behöver här uppe i norr just i happis .. här dör mkt ut och vi behöver våran perfekta lilla stad..
Ändå är det en dag på året där det krävs mkt koll från oss hästägare lite extra piff kanske en radio på ev stå ute i hagen iklädd skoteroverall 
Och hoppas på att kunna lugna lösdrifts hästarna🥴 
Hoppas På att folk inte smäller från tidig morgon till sen kväll...
För vi måste hinna Rida säkert på förmiddagen så dem är rastade så inte det blir ett påslag för dem energiska pollarna( Visa hästar Kan stå hur mkt som helst utan att bli nippriga)
Så just därför så blev det ingen sovmorgon för mej idag utan nu när kaffet & gröten landat så kliver jag in i dem bästa kläderna ever och gör mitt stall klart för det nya året 2019 🙌

Stor kram På er 
Spesielt er jag inte träffar så ofta 
& ni som vandrat vidare ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0