Om jag inte åker bort kan jag ju inte komma tillbaks.

Det har donats och fixats för gymnasiet som går av stapeln i andra ändan Sverige nästan.!
Nu utan häst & om en månad ska hästen oxå med!
Det är en spännande tid 😬
(null)
En skylt på vägen..
Hemma på gården är det fullt ös !
& första gr någonsin jag inte haft lektioner själv första veckan & hela veckan 😅🙏👌
Vilket suveränt team jag har nu ❤️😍🐴
Underbara hästar & människor !! 🙏🙌
Det är lätt å njuta när allt rullar på,,,
Två nykomlingar som är fyrbenta... & som toppar stallet för tillfället🐴🤭
Jag har abstinens så det heter duga!!
Jag vill hem & mocka skit & mysa på hästryggen!
Jag vill hem och jobba & träna 💪🤛
Hösten kan komma nu och jakten kan gärna börja .

Ses & hörs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0