Kors i taket för nu börjar hösten

Det blåser och hösrvindarna ger sej till känna🍁🍂
Det gröna blir blandat med lite brunare toner.
Jag har inte stickigt ut från mängden utan bestämt mej för att motion efter semestern ..visst är bra & behövligt🙈
Min Stockholms resa på 6dagar gav resultat på vågen ..konstigt.. sov ju all vaken tid ..
Och sen kunde jag typ inte sova i bilen hem 😝 somliga blir straffade direkt!
Men jag har varit in i 4 nya hästbutiker på resan 😂 och jag som tycker internet tar för mkt tid 🙈 helt plötsligt hade jag googlat fram affärerna närmast mej och sen bar det liksom av... vem behöver nått bättre än stallkläder?? 
Nån var inte lika bra som den bästa men men inte får man klaga 
Nu kan jag rensa lite gammalt & slänga lite söndrigt..(har ett par 15år gamla cavallo ridbyxor som är såå sönder så dem ser ut som dagens slitna jeans)
Hursomhelst kände jag mej lycklig igår på hästryggen i mitt dyon fynd! Även om chapsen inte trollade bort den fladrande skänkeln.
Sen kom lite annat trevligt med oxå
(null)
Ibland behöver man förnya & göra sej av med det gamla..

Vet ni vad.... nu väntar cyckel på mej & jobbet.
Jag längtar till rutinerna igen!
Jag längtar till vardagen!
Jag längtar till hantlarna!
Och minus på vågen 😂

Ha en fin dag
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0