Jag är ett pågående arbete

Det är ett under med allt runt mej nu, vissa kan bara inte förstå !
Jag har ju svårt själv ..ler..
Att styra skutan är enkelt i medvind om jag själv får tycka till.
Med slagvindar inte fullt så lätt,
men målet är ju där..så va fan 😎
Om solglasögonen är på så nog funkar det rätt okey!
Reflekterade över hur mkt en vägg kan göra.
Ibland förstår du inte den själv. 
Om det alltid varit som det varit .. hur kan vi då veta att det nya är bättre? 
Nä just det!
River du väggen så inser du hur fel den faktiskt var hela tiden!
Tyngden i väggen är likt uttrycket.
Det sitter i väggarna.. svårt att bli av med känslan och det tar generationer å jobba bort.
Men nu finns ju möjlighet till förändring .
Vi lever på 2000talet ...det nya livet där inga spelregler ligger fast ...regler är bra 
men bättre å gå din egen väg .
Skapa den framtid du önskar med dem du vill ha i ditt liv i din framtid.
Måste väl ändå gälla både döda o levande saker..
Så är väggen vägen riv den ..
(null)

Jag har öppnat ...tänkt ....nästan skrivit & sen näää .! 
Inte uppdaterat på länge!
Inte om nått igentligen 
Inte om hästen jag provade
Inte om hästen med spatt
Om ponnyn som var skadad i 8v med den underligaste läkningen jag varit med om i mitt häst liv.. behövs en studie på den.. 
om vännerna som stöttar 
Om det kusliga som inte finns men känns
Om framtiden som ser helt annorlunda ut.. 
om solen som hittat tillbaks 
Tävlingarna som kommer
Kurserna i framtiden
Om mej... jag är ett pågående projekt.

Det finns så mkt i det förflutna och många oskrivna blad i framtiden 
Det finns bara inte rätt ord för att ni ska kunna läsa det ...
En del förstår och kan läsa andra inte 

// it’s my way or the highway//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0