Efter sol kommer regn

Efter en fantastisk vecka med sol och jätte många timmar på min stall altan är det dags för regn!
Det trevliga med det ,,,är känslan av förvåning för att jag kände ett lugn och en nöjdhet över läget med allt ❤️

Det händer så mkt hela tiden och ibland dras jag åt höger o vänster o upp o ner ..
Men jag lär mej att hålla kompassen bättre å bättre.
Det sipprar mindre dålig energi in å då är det rätt enkelt å leva.
Jag tillåter inte heller att min energi äts upp och har dessutom lärt mej fylla den rätt bra!

Häst-biten är rätt okey nu.
Några träningar inbokade och nån tävling i sikte.. 
en clinic att rodda ihop 
Och nån kurs att dra igång.
Ett häst byta inom snar framtid.
Och skadeanmälan att få utlåtande på.
En ponny som äntligen får börja tränas i snart alla gångarter igen .
Ett stall till att bygga .
Några nya hagar som ska ha staket.

Regnet är välkommet 
🌧💦💧☔️😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0