Det blåser inne och ute känns det som

Efter några väl valda lediga dagar ,, som definitivt behövdes men som jag planerar väl om allt ska gå ihop...
Då kände jag det där folk pratar om.. trycket över att gå tillbaks på jobbet och hitta känslan för det igen...
Den har aldrig försökt söka upp mej.. men nu hittade den mej ändå.
Fast det är igentligen inte så negativt bara ett bevis att jag har något att jobba med 😁
Solen lyser här i Haparanda med sin frånvaro och det pyr snö som lagt sej på morgonen.
Kanske får vi april väder i april oxå inte bara i mars 🤪
När jag svischade ner för dundrets backar så kunde jag första dagarna känna en enorm saknad .. att inte kunna blippa iväg den där bilden jag brukar.. vi åkte dessa backar ihop när vi var mindre... helt plötsligt kändes det som att dit far jag inte igen att jag är klar där..
Känslan var bestämd och försvann lika fort sen... bara finna sej i läget som råder. 
Allt händer av en mening..
Hotellet hade ett fantastiskt gym som besöktes fredag kväll för ett bröst & axlar pass & lördag ben & biseps 
Söndag morgon innan frukost rygg& triseps!
Så påsk vila blev aktivitets helg ❤️👌💪⛷🎿

Härligt att leka lite i bland
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0