Vilken tisdag

Händelsernas dag i olika former...

Ligger i säng o inte det minsta trött..
Två hästar blev ridna som slutkläm på dagen...
Men underligt vad allt å inget kan hända samtidigt... andra dagar dör man lite varje minut pga tråk..
Besök på jobbet i form av OJ då..
Hur tar jag å tolkar detta 🤔 
Skaka hand typ... snacka bort situationen.. alt om man inte setts på länge ge en kram..
När är man nog bekanta? El inte?
Shit vad jag hann analysera den biten djupt!
Därefter fick jag samtal om allt car okey med oss ? Pga påkörd cycklist just utanför oss hemma i Mattila... kasta sej på telefonen för att kolla att mamma inte blivit påkörd.. lättnadens suck det var ej hon(men hemskt att nån blivit skadad)
En lunch i vänners sällskap och en snabb kikade ögade på hoppträningen för att ladda inför i morgon....
Hem å hålla lektioner ...
Just ja.. fått filmer på den eventuella ponnyn 🐴..spännande värre....

Då blir man upplyst om att det strövar runt folk på nätterna i byn....
Suck delux!
På med kamerorna och här ligger jag å väntar på att det ska plinga 😇😬🤔
Det blir en lång natt...
Jag hinner tänka och göra en plan!!!

Gör ett försök till en normal natt 🦉👁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0