Så sjuk var Jag visst inte...

Jag drog på mej nån febersjuka på strax över 39 igår ...

Mest troligt är jag udda värre då jag njuter lite av febern.. den drar liksom ner tankeverksamheten och är den nog hög blir man ju helt knäpp... 😂🙈
Fast idag hade den sjunkit till under 38 vilket gör mer ont i kroppen då verkligheten kommer ikapp... ligga still gör en tydligen stel o krispig 🤔🤷‍♀️
Nå väl...
Idag hittade flickan en fästing på hall golvet... efter det var min sjuka puts väck borta!!!!!!!!!! 
Jag har städat hela huset på störrt!
Hatar ohyra... fästing är ju så äckligt...
Chillar i soffan en stund och sen är det dax för lektioner!!

Trevlig helg mina vänner ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0