Osocial delux

Början av sommaren var jag typ överallt o ingenstans ...

Sen ebbade det ut ..
Jag orkar visst inte med riktigt,, det är skönt med tystnaden oxå.
Fast ändå saknar jag go'et .. typ fix å don morgon till kväll.. 
nu är vardagsrutinerna igång och helt plötsligt är det otroligt mkt dagar uppbokade på allt från hästar..tävlingar och kidz ❤️
Det är jätte kul men mkt jobb..
Tänk om jag samlat på mej frimärken istället DET hade ju varit nått.
Nu känner jag att motgångarna kommer mer ofta än sällan.. dem är stärkande det vet jag men hur jobbigt är det inte 😩
Det ena löser av det andra..

Tänkte på en sak.. städerska... det hade ju varit intressant att ha.. att åka från all grus på golvet och mötas av glänsande golv och Såp doft... vilken dröm känsla...

När allt är lite tufft så kan man ju alltid hämta energin från Hästarna 
Kolla bara vilken fin indian häst jag har.. 


Och det räcker med att pyssla lite så är humöret bättre 😍



Kram till dej som behöver det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0