Behövs rubriken varje gr

Börjar med bilder från morgonen..


Regnet det bara trillar ned..

Jag täckade hästisarna för första morgonen efter sommaren
(nu är väl ändå hösten på g?)
Dem njöt lite stillsamt med höet ..
Men jag njöt av lugnet ,,, det är bra nu.!
Det ena ger det andra och bara jag lyssnar så ger det ringar på vattnet!
Igår vart jag glatt överraskad av en ny kund!
En pappa som försiktigt lämnade sin dotter på ridning allra första gången,, frågade om det var okey.. han var så där trevlig så man tar i hand och presenterar sej, händer inte jätte ofta ? Fast det kan ju vara att jag har händerna fulla i hästar el hästskit 😬😬
Sånna gr önskade jag att jag haft ridhandskar på så man kan ta av dem å hälsa sen.
En annan sak han oxå förgyllde min dag med ,,var nog det som värmde mest.
Berömmet för hur snyggt och rent gården & stallet var.. att det kändes tryggt att lämna av barnet ❤️
och hur trevligt intryck han fick av oss !
Det måste ha synats på mej .. jag är inte van med beröm ..ännu sämre på att ta emot det ( lätt hänt att man bortförklarar hela situationen) istället för ett enkelt tack ☺️

Hela dagen  idag har varit stall å hoppträning!!
Det bästa som finns!
Även om febern ännu klappar mej på axeln och jag bara skiter i den.. då håller den nog sej på avstånd!
En dag med 39,2 räckte... lite spak är man två dagar i sängen var nog för att ha ont överallt.. så idag red jag lugnt två hästar..
Då känner man sej bra eller bättre åtminstonde !
Äh det var lite av senaste äventyren!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0