Alltså denna dag

Jag blir inte ett dugg förvånad.. min tur el så karma!! 

Vissa straffas på direkten!
Skulle så fint rida på kvällen efter hästarna kommit in i värmen å torkat ett par timmar.
Fick i mej middag till o med i tid! 
Borstar o fixar krukan o innan sadling kollar jag alltid hovarna!
Men Karma!!!! Helvettes skit!
Metall bit fast i strålen... när har stackars häst lyckats få det? Jag red igår kl 16 då fanns det inte.. 
materialet finns ingenstans vad jag känner till, alltså ingen spik ingen söm el nått sånt 
Förr i världen grävde man ner skräp... 🤢😖
Jag är rädd att dettta kan va nått sånt!

Gjorde ett tappert försök i att tvätta rent..

Hoppas jag lyckas ha en liten liten tur kvar..
Annars blir det rätt jobbigt framöver!
Typ veterinär osv....
Estelle får hoppa in på mina inbokade kurser en tid fram... hon är inte riktigt där .. men jag får backa bandet å lägga ribban lägre...på hennes nivå. Suck 
Kanske detta är det där tecknet på att jag borde ha semester & vila lite!!
El så straffar nån mej direkt pga av nått jag har gjort mej förtjänt av 😬☺️🤔😝

Välkommen regntunga höst dag och inte ens halva veckan har gått!!

Kram el karma vilket som du behöver ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0