Som en bumerang

Inte allt för ofta jag stannar upp och tänker igenom mina ord och handlingar!

När jag väl gör det så ser jag en massa saker som jag inte helst vill se.
Vem vill se att man sagt fel ? Att man handlar åt fanken galet...
Att det jag trodde var rätt .. visade sej vara fel.
Inte så att nån annan säger att jag gjort fel el sagt galet ... utan det är min egen teori min egen reflektion.. jag kom på att det är inte så intressant att upptäcka brister i sej själv eftersom jag hade kunnat undvika dem om jag bara analyserat lite vad jag sänder ut!
Det jag sänder är det jag får 🤔🤷‍♀️
Att jag inte kom på det tidigare?!!
Så onödigt att stanna upp så sent..
Så nu till det svåraste .....ändra på mej själv till ett bättre 🤢
Att jag blivit medveten är ju ett steg i rätt riktning... men sen då? 
Jag har kommit över en otroligt fascinerande bok..
Det är länge sedan jag längtat till att läsa på Kvällen istället för att snabbast ögat somna,
Nu gör det inget om jag får en timma kortare sömn . För jag får med mej några bokstäver från några rader med in i sömnen och det är positivt värre 😍
När inspirationen för något nytt kommer är det bara hålla i hatten och simma mot strömmen 🤛


Det du ser är inte alltid det du får 💋


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du läst färdigt? Jag är så nyfiken på den!

2017-11-16 @ 11:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0