Vilken fart

Helgen passerade i världens tempo.

Brorsan är redan på väg hem,, tråkigt nog blir det extremt tomt och tyst.. 
Lite mat och tillbaka i rutinerna.

Tröttheten har slagit sej igenom skalet och just nu är jag klubbad och drog en snabb powernap bara för att jag kan!

Stallet väntar men rykten spreds att det redan är klart, åtminstone mockningen 👌
Tomtar å troll vad skönt!!
Då sadlar jag och tar på mej nått trevligt att rida i och använder tiden på ett trevligt sätt!

Jag väntar på att få rida ute i solen på min torra ridbana... som ännu är snöfylld och inte alls torr.. grr

Solen tittar fram men blåsten är mer än mkt och lite små kall 😩😡


Pust å stön 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0