Ganska så där

Det känns som ganska si & så.

Jag har lätt för att pressa mej till gränsen för vad som är jag.
Så nu ligger jag avslagen i soffan ganska tom.
Just nu när känslan är så här så är saknaden extrem. Det där som inte går att ta på 😞 den där tanken på axeln om att tänk om gör rätt. 
Luddigt men så solklart!
Hästarna väntar där ute och jag måste ut å göra iordning .... 
hälsade på hos frisören och kom hem med snett hår och skrikande koppar färg  😝 det är typiskt mej när jag får en idé om, utifall ,,att bara för att jag kan...
Herrajumala liksom.
Jag vänjer mej och jag bad om det själv!
Lite häftigt bara å vakna på morgonen i morgon 😂

Vi har haft hoppträning i dag och det har strålat om barn & vuxna i solen... 
vi hade iallafall tur med vädret!

Fredag är på intågande och där efter blir det elitloppshelg!!! 🐴

Tjingeling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0