Dimmigt här

Det är konstigt hur väder känslig man kan bli...

Igår var det kallt & regnigt & jag frös mej igenom hel dagen...
Men fick nån dipp av jag kan inte vara nyttig en minut till liksom 🙊
V fan redan till lunch spårade det med en 90s ostburgare( den var inte god nånstans)
Min klassiska kycklingsallad hade varit 100 gr bättre!
Ändå kändes det så där busigt bra 😵 vem bryr sej om en jävla ost burgare igentligen...
Men det stannade givetvis inte där 
Måste lida av ost brist då mellis bestod av hapaankorpua med ost 😏
Middagen av mjuka mackor med ost !
Jag tror jag dör av ost brist 😤 el bara av fetma gjort på ost!
Rund är oxå en form!
Mkt enkel att uppnå!!!!!!!!
Satan vad enkelt det är å spåra ur i kosten!

Men träningen har gått super bra..där finns inget att klaga på!
Vi kör sten hårt mån-fredag & helgerna behövs enkelt sagt vila!
Dels för att bli av med träningsvärken och för att få återhämta musklerna!

Nu är det drygt en vecka tills vi drar Mot Elitloppet och  njuter av hästvärlden.
Lite enkel shopping osv!

Denna helgen är jag inbokad på en hästfysio dag och väntar med spänning på vad det ger oss 🤔🤔

Dagen idag är oxå en bra dag!
Jag och vecktra åker på hoppträning nu på morgonen :)

//hanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0