Blåsmark tur retur

Jag rullade iväg och red ett pass för Carina i Blåsmark på birca hästgård!

Intressanta övningar och häst fysio är jätte kul!
Inte helt lätt att komma på i mitten och bibehålla rytm och trav 🙈
Han tycker att galopp är mer naturligt och lite enklare 🐴
Men vi traglade och jag hade en jätte trevlig lektion där det blandades teori dressyr &bommar och rörelse anatomi skulle jag. Vela säga, 
Varför höger och vänster varv är så olika kom jag underfund om.. träna och öva är läxan!
Det bästa var att jag hade med mej Carro och slapp därför sitta själv å köra .. jätte kul då man hinner sitta o skvallra bra länge.
Mest bara häst snack vilket aldrig blir för mkt!

Jag är förväntansfull inför nästa ridpass som blir idag här hemma, där jag får känna på om jag fick med mej något användbart!


Trevlig söndag gott folk 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0