Vilken vecka

Det har hänt så mkt under dagarna som gått denna vecka så jag inte riktigt vet vars jag ska börja 😅

Jag har jobbat hela veckan...
Inte ridit ens nån minut förutom tre som jag visade nått på vecktra.
Jag har skruvat ihop en skottkärra..
Köpt foder åt hästarna
Fixat saker som blivit hängande!
Köpt en ny ponny 🙈
Varit på hopptävling med två av våra ponnys.
Varit och jobbat i Luleå på hopptävling!
Hunnit skruva ihop en ny maskin på Actic.. Även lyckats jobba övertid.. Glömde gå hem för att det är så kul å jobba och lyckades få igång larmet🙊 jösses vad det tjöt😛
Alltså kort å gott en tokig hanne vecka!
Just do it... Det går inte att vänta att under ska ske.. Bättre att leva varje dag utifall att😃




Skriv inläggstext 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0