Prinsessan på ärten

Allt händer å lite till.. men det bästa var väl den saknade prylen!

Om du fyller ett hus med kidz,,till nära en huligan gräns.
Då händer det oftast nått..
För ca två månader sedan försvann min hemtelefon.. puts väck borta!
Nu har vi då sökt från golv till tak & förundrats över möjligheten att göma så bra!
Nå det har gått så bra utan.. det har till o med varit lugnaste månaderna på länge i min mobil(🤐)
Sen efter att jag gett upp o tyckt att:
om alla har varsin mobil då klarar vi oss från det!!  men även från nått nytt "upphitt" kallat fiber! Det blir en roman om jag börjar förklara det så vi lämnar det med en liten input på att jag inte tänkte ha det i mitt hus om ingen annan tänkt betala varenda krona
(Varför ska jag betala då jag jobbar dag och natt och inte hinner se tv el hålla på med nätet)
Nå nu förstod ni nog att jag stängt alla utgifter jag inte behöver..

Så till det roliga..
Nettan kom ut med info om att hon städat huset och bytt sängkläder (även gjort tidigare..så tro inte jag sover 2mån med Samma)
Och HITTAT telefonen...i sängen under madrassen 😲😬😂🤣
Shit vars försvann prinsessan??
Jag har alltså sovit två månader på en telefon...utan att känt den!
Kontrade snabbt med att -där ser ni hur trött jag är-- märker inget! Sover varsomhelst hur som helst!
Nå gick och funderade på detta ned prinsessan på ärten.. hur kan jag inget ha känt??
Tills jag något senare faller ut i skratt!!
Sa du att jag sovit på den? Ja under fotändan 😲🤥 
Då kom jag på en nackdel med att vara tre äpplen lång! 
Jag når ju inte ner till fotändan på sängen... jag är ju för kort... ler.... inte konstigt jag inget märkt!

Så det hade inget med längden att göra var det någon som sa 😂😝🤣

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0