Hoppnings helg

Jag är uppe tidigt.. 

Ändå borde jag varit ännu tidigare 😅
Det är kul att göra klart å snyggt innan man åker 👌
Frukosten består givetvis av en gröttallrik och visalus i den ...mm..
Min hosta har inte gett sej utan känns nästan mer irriterande idag än den var under veckan 😨
Så därför ska jag unna mej en macka oxå till kaffet 😇
Lördag hela dagen 😛

Sällan jag går omkring och är ledsen, men igår kändes det som om jag ville ringa Petri... Det har malt många tankar kring han under förra veckan,, saker som inte blev klara. Kan liksom höra hur han svarade i telefonen och den där spesiella lite allergiska hostan/fnysningen som då å då gjordes.
Sökte bland mina sms och såg att han gjort min logga klar för mattila hästgård. Lite fin justering bara så är den klar.. Måste bara orka igenom det. Helt retro och enkel. 
Just som det ska vara!
Kanske skulle vara fint å trycka upp jackan jag engån i tiden tänkt mej 🙈
Fast det känns så själviskt och fjantigt ...men att köpa vilken reklam jacka annan som helst .. Det är busenkelt.. Tåls att fundera på!

Hursomhelst så ska hästarna på sin vanliga rutin ut i hagen för frukost nu innan vi börjar rumstera för att dra iväg på våran första gemensamma borta träning med Nettan!
Kunde ha bjudit på bilder sen om jag fixat bättre i telefonen 😱🙊😝
Jag hinner nog en dag !


Ha en härlig lördag allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0