Feil.. Dåligt.. Funkar inte.

Alltså om feber kan man tycka lite vad som  helst...

Men jag gillar känslan av feber😜
Inte när det är för mkt..
Men när den ligger på gränsen sjuk/frisk då är det myspys...
Stannade hemma från jobbet och gjorde ett försök i att sova ..
Nixpix ... Halv 10 uppe seg men kunde inte bara inget göra..
Så eftersom man inte går ut när man är sjuk så tog jag tag i saker jag inte hunnit... Dom en försäkrings grej.. Och insåg att det tog ynka 7min 😳
Öh.. Tre månader senare 🙈
Nåja det är nu ordnat!
Sen blev det fixat i garderoben lite med tvätten.. Papprena som legat på hög på skrivbordet.. Räkningarna in i rätt pärm i rätt datum ..
Slänga bränna fixa dona..
Blommor plockade och duschade 
En ponny tvättad och verkad..
Förberedelse för pay & Jump ..
Lite träning är alltid kul🐎

Musse blir lite finare i morgon då klippmaskinen åker fram ✂️



Är jag ännu sjukare imorgon så finkar inte min "aktiva vila" 🙊

Ha en bra natt nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0