Steget utanför min komfortzon

Alltså jag har börjat bli fantastisk på att stega ut i världen långt ifrån min trygghets zon .... bara nyfikenheten på det som är där, det som jag kan lära mej något av!

Som att åka ut och tävla...
Herregud nyss var det nytt att vara i väg å träna hemifrån.. det var hjärtklappningar, dålig sömn och huvudvärk typ Medans jag undrade hur idéen kom att ens boka å fara 🙈
Nu har det blivit mer sökande efter adrenalinet och känslan av om jag fixar detta med... och yes !
Första 90 banan och en okey ritt med noll fel och en av 7 felfria (tror det var med 18)

Jag är förvisso helt trött nu efter en sen pay&jump igår (kom hem 01:00)
Och tävling idag (4timmar sömn)

Tar en power nap nu och sover på känslan.


Njut av livet vänner 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0