Nationaldagen 2017

Man hinner mkt om man stiger upp i tid och inte sitter ner 😝 pĂ„ resten av dagen!

TvÄ ponnys har varit pÄ tÀvling med sina ryttare... super duktiga.

Ett litet ryck och sen var höladan pÄ fyllt igen..

Lektioner nĂ„gra timmar & dĂ„ visade sej vĂ€rmen & solen.. 
jÀtte trevligt med ridning bÄde pÄ banan och ut pÄ fÀlten !
Jag blev bjuden pĂ„ mat tredje dagen pĂ„ raken hos mamma 👌
Och satt en stund med henne & vÀninnan och pratade lite.
Fick sug efter att checka jordgubbarna och pÄ den vÀgen blev jag ivrig och gjorde bort lite putsning av gammalt stök !

Strosade lite runt och tĂ€nkte lite pĂ„ livet đŸ€”

Det Àr en fint tid pÄ gÄng nu tror jag!

Hoppas du haft en lika bra dag som jag ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0