Dolda talanger o en lysande ide

Idag var första dagen hemmavid som jag hade semester...

Vad sjutton gör folk på semestern? Det var dagens stora gåta!
Rida gör jag året om... 
hälsa på vänner... har jag gjort förra året.
Bråka med nån.. onödigt ..
Träna! Jo en hel timme o 20 min..sen då?
Att irritera mej på saker som inte bli gjorde snabbt nog.... DET tyckte jag var okey i en pisskvart.... kom sen på att jag lika väl får börja själv.
Hur svårt kan det vara?
Sussie hänger här nu på sin semester, inte det minsta svår övertalad om min lysande idé 🙌 det är bara!!! Älskar säga bara!!
4 timmar senare vart det sjukt snyggt😍✌️
Här är nån bild ..

 Cirkelsåg .. bandkniv.. skruvdragare .. bastu olja ...

Tjoho.. ibland känns det bra och gå å lägga sej...
Det tar sej .. min todo lista minskar!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där gjorde vi bra ;)

2017-06-28 @ 07:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0