Att finnas men liksom inte

Det är sommar säger månaden, om jag håller med vette tusan...

Idag har det varit en % känsla av sommar o sol.. tre sekunder i lä intill stallväggen..
75% blåst & kallt.. nån % snö lite hagel oxå så välkommen juni med frostskadade uteblommor liksom 🤔

Jag fick känna på värmen under helgen iallafall då Elitloppet gick av stapeln ..
Oj så kul vi haft ... 
har man rätt inställning så hej bara!

Jag börjar vara i behov av lugn o ro.. hur det nu ska trollas fram ;)


Denna helg är det tävling och kursande igen.. nervöst värre ;)

Mkt å berätta men lite som jag lyckas sätta i text.

❤️


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej!
Tack för sällskapet vid bordet!
Ni brädade mina vänner med era kunnigheter,
ha ha, jag njuter! Ha det gott!

Svar: Det är alltid intressant att diskutera utveckling :) tack för det !
hanne aasa

2017-06-02 @ 10:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0