Sista veckan ut

Nu börjar det trimmas jobb strax.. sista veckan på juli månad.. 

Hö bärgningen är igång nu och detta är nog traktorns vecka ,, bönderna kör överallt helt plötsligt är det snart öppna ängar igen :)
Även jag har kört lite.. sen hoppas man på attvädergudarna är med i 3-4 dagar 

Men sen tillslut kom även mitt lilla projekt hem.. 


Oj bilden blev sne... men hursomhelst 

Ett skal till ett nytt .. ja vad? 
Stall !!!
Men nu känner jag efter om det blir ett kallstall.... med små boxar..
El två stora uteboxar helt enkelt.
Även en liten hage blir det där.. som går att dela på två!

Nå väl..

Idag är det morgon gym och städ där först innan jag kommer hem och stökar igång allt möjligt lovat!

/❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0