Lampor tänds sakta

Att på kvällen smyga runt i huset och tända lampor... då är gränsen nådd.. sommar/höst 😱

Jag har spenderat både tid & pengar på Ikea idag.. huij jeda mej vilket slöseri på tid å pengar.!

Men väl hemma fick jag ju gjort dem förändringar jag tänkt mej.. och dessutom blev jag nöjd (händer inte allt för ofta) 
Kan liksom bocka av basu projektet på listan 👌 blev riktigt okey !!
Det gamla blev nytt och användbart igen!

Gamla tunnor blev pallar till bastu kammaren .. bordet är hemsnickrat riktigt hantverk..


Om jag envist bara jobbar på då händer det  tydligen ;)

Här på nattkvisten har jag bakat en kaka i långpanna 🙃 om nån är sugen på kaffe i morgon så bara kom förbi ...

Tiden rusar och jag ska dejta sängen för i morgon har jag några klockslag att hålla!

Kram då 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0