En kall dag

Idag har mätaren verkligen visat kyla. Bara 8 grader 😱

Men ändå har vi jobbat på lite här å där!
5 hästar är longerade ✌️
Fick hjälp av Jane & Sussie ..
Sen så har grillstugan kommit sej hit på gården 😅 äntligen.
Nästan så jag kan känna lukten av nykokt kaffe och mariekex ..  nostalgiskt med kaffe kannan över elden ... åh jag väntar!
Lite ledsamt samtidigt.
Både jag å Petri satt eld/kaffe vakt och serverade nykokt kaffe åt bär kunderna.
Vi tog även hand om vägningen av bären & betalningen.
Lennart satt och pratade med kunderna. Vissa hade hittat hit nyss andra har köpt bär i 10år 
kommer ihåg en dag ett år då jag räknade ihop 100bilar .. det var tider!
Nu är det ett minne blott & ett tufft beslut om fortsätta el inte :(
Det svider att jag vill men inte blir stöttad utan intressen finns till annat men inte det.
Alltså där står jag alltså själv oavsett vad!
Jag är sjukt besviken,, har jag kastat bort så här många år i onödan...det vrider sej i kroppen.. jag vill göra nått åt det, men känslor och förnuftet är delat nu!
Nästan så den enkla vägen borde det bästa. Men jag måste tänka vidare...
Jag saknar verkligen dem..
Det var mkt enklare att kunna gå över för tips el todo listan.. 
ringa när det strulade el bara vänta å se ..
Nu går det inte !
Nu är det mina beslut som gäller.. om jag tar dem 
så är det oxå resultatet..
Men besvikelsen är just nu verkligen hög.
Den utger en massa onödig irritation endel tårar hit å dit.. ovilja att göra nått .. men jag biter ihop och stakar mej vidare,, mot något jag inte har en aning om... 
jag saknar värmen.

Här är en bild av  viss tid  jag satt i veckan


Bilden är sne jag vet & det är inte klart änn!!


Ska sova lite & fortsätta i morgon ! 


/puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0